EDUKACIJE ODGOJNO OBRAZOVNIH DJELATNIKA

Savjetovanje – Edukacija – Provedba – Suradnja

Sve više škola i vrtića traži smislen način kako uvesti STEM sadržaje i kako podržati darovite učenike.

Mi nudimo rješenja!

Opis Programa

Iskustvo nas uči da su najbolja rješenja ona koja nastaju u suradnji, uz uzajamno povjerenje i razumijevanje prakse. Zajedno možemo oblikovati sustave koji ne ovise o entuzijazmu pojedinaca, već postaju trajni dio školskog identiteta.

Kroz edukacije, savjetovanja i konkretne aktivnosti, podržavamo odgojno-obrazovne djelatnike da razviju istraživačko učenje, interdisciplinarnost i praktične STEM vještine bez obzira na budžet i opremu. Edukacije su modularne, znanje i vještine odmah primjenjive i prilagođene stvarnim uvjetima u vrtićima i školama.

Za koga

  • Odgojitelje djece ranog i predškolskog odgoja
  • Učitelje razredne nastave
  • Učitelje predmetne nastave, neovisno o struci
  • Stručne suradnike
  • Voditelje izvannastavnih i dodatnih programa
  • Timove za darovite

Gdje

  • Prema dogovoru
  • U Vašem prostoru
  • U našem prostoru (Lovinčićeva ulica 1, Zagreb)

Trajanje

  • Ovisi o odabranom modulu
  • Od 3.5 do 4 sata po modulu

MODULARNE EDUKACIJE ZA OOD: od vrtića do kraja osnovne škole

Edukacije se sastoje od obveznog osnovnog modula i 4 modula koje birate u skladu s potrebama i afinitetima:

STEM u rukama

Ova edukacija osmišljena je da vas podrži u inovativnom, kreativnom i učinkovitom korištenju onoga što vam je već dostupno.

Kroz edukaciju ćemo zajednički:

  • upoznati mogućnosti opreme koju već imate i otkriti kako je koristiti u različitim kontekstima
  • osvježiti eksperimentalne vještine kroz jednostavne i primjenjive primjere
  • osmisliti vlastite aktivnosti koje se mogu povezati s kurikulumom i svakodnevnim radom
  • dobiti materijale i prijedloge za primjenu

Kroz praktične savjete i konkretne primjere otkrit ćete kako i uz minimalne resurse možete potaknuti maksimalnu znatiželju i istraživački duh kod djece.

Podrška školama

Rad s darovitim učenicima uvijek je bio izazov u odgojno-obrazovnom sustavu. Novi Pravilnik o odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika potiče vrtiće i škole na sustavniji pristup fenomenu darovitosti. STEM područja pritom nude izvrsne mogućnosti za razvoj vještina poput kreativnosti, kritičkog mišljenja i rješavanja problema. Naše usluge pomažu školama u osmišljavanju, planiranju i provedbi aktivnosti koje odgovaraju potrebama darovitih učenika i nastavnika.

  • Savjetovanje u izradi školskog programa za darovite učenike (individualizirani kurikul – IK)
  • Savjetovanje za prijavu projekata na nacionalne i EU natječaje
  • Provedba STEM radionica
  • Edukacije za prepoznavanje i identifikaciju darovitih učenika
    • Višestupanjski modeli identifikacije
    • Mentorsko vođenje darovitih učenika
  • Provedba procesa procjene sposobnosti i motivacije

Kako se Prijaviti?

Dodatne informacije i termini putem emaila.


Što kažu kolege OOD koji su sudjelovali na našim edukacijama?

„Zahvaljujući voditeljima, od nejasne ideje došla sam do razrađenog projekta!“

„Dobila sam konkretne savjete, materijale i gotove ideje za rad u razredu.“

„Odlično strukturirano i primjenjivo!“

„Sve je bilo jasno, s puno primjera iz prakse.“

„Nisam ni osjetila kako je vrijeme prošlo“„Praktični dio i eksperimenti bili su fantastični – odmah primjenjivo u vrtiću!“

I brojevi potkrepljuju pozitivne dojmove…

100% sudionika ocijenilo je edukaciju s najvišom ocjenom kada je riječ o zanimljivosti!

Preko 95% polaznika dalo je najvišu ocjenu za korisnost i jasnoću prezentacije.

Organizacija i atmosfera ocijenjeni su također s najvišom prosječnom ocjenom (5,0).

Svi sudionici (100%) izjavili su da bi edukaciju preporučili kolegama!

IZVOR: Evaluacijski upitnici sa stemKA konferencije 2025. (n = 30) gdje su provedene edukacije za učitelje i odgojitelje, pod nazivom: “Kako osmisliti istraživačku STEM radionicu? Od ideje do eksperimenta”

DOZNAJTE VIŠE INFORMACIJA

Zainteresirani ste za više informacija ili se želite prijaviti za prvi slobodan termin edukacija? Javite nam se!

O NAMA

PETAR ČUČEK

Biolog s više od deset godina iskustva u području znanstvene edukacije i rada s darovitom djecom. Mentorirao više od 600 učenika, od kojih su mnogi sudjelovali na smotrama i objavili radove na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Autor je preko 50 edukativnih materijala i preko 10 stručnih i znanstvenih radova, od kojih izdvaja suradnju na jednom od najvećih istraživanja darovitih u Hrvatskoj. Kao kreator i voditelj brojnih nacionalnih i EU projekata popularizacije znanosti, Petar razvija inovativne programe koji potiču znatiželju, kritičko mišljenje i istraživački duh kod djece i mladih.

VALENTINA MLADINOV

Psihologinja s više od 20 godina iskustva u radu s djecom i mladima te razvoju podrške za darovite. Kao psihologinja usmjerena je na povezivanje psiholoških spoznaja i odgojno-obrazovne prakse, s naglaskom na individualizirani pristup i razvoj potencijala djece. Autorica velikog longitudinalnog praćenja darovitih u Hrvatskoj te je svoje spoznaje predstavila na brojnim znanstvenim i stručnim skupovima u zemlji i inozemstvu. Surađivala je s brojnim ustanovama i timovima na izgradnji sustavne podrške darovitima. U svom radu spaja stručnost, praksu i osobni entuzijazam.

DANIJELA ŠMAJGL

Geologinja s međunarodnim iskustvom u istraživanju i razvoju analitičkih instrumenata. Tijekom rada u inozemstvu usavršavala se u znanstvenim i tehnološkim sustavima, a danas se bavi testiranjem softverskih rješenja za analitičke sustave. Osnivačica je i direktorica tvrtke App&Tech Consulting d.o.o., gdje kombinira znanstvenu ekspertizu sa strašću prema edukaciji. Autorica je i voditeljica brojnih projekata iz geologije i geokemije za djecu i mlade. Vjeruje da se znanstvena znatiželja najbolje potiče kroz stvarno iskustvo i praktični rad – i upravo tu strast najradije prenosi djeci i učiteljima.