Opis Programa
Iskustvo nas uči da su najbolja rješenja ona koja nastaju u suradnji, uz uzajamno povjerenje i razumijevanje prakse. Zajedno možemo oblikovati sustave koji ne ovise o entuzijazmu pojedinaca, već postaju trajni dio školskog identiteta.
Kroz edukacije, savjetovanja i konkretne aktivnosti, podržavamo odgojno-obrazovne djelatnike da razviju istraživačko učenje, interdisciplinarnost i praktične STEM vještine bez obzira na budžet i opremu. Edukacije su modularne, znanje i vještine odmah primjenjive i prilagođene stvarnim uvjetima u vrtićima i školama.
- Odgojitelje djece ranog i predškolskog odgoja
- Učitelje razredne nastave
- Učitelje predmetne nastave, neovisno o struci
- Stručne suradnike
- Voditelje izvannastavnih i dodatnih programa
- Timove za darovite
- Prema dogovoru
- U Vašem prostoru
- U našem prostoru (Lovinčićeva ulica 1, Zagreb)
- Ovisi o odabranom modulu
- Od 3.5 do 4 sata po modulu
MODULARNE EDUKACIJE ZA OOD: od vrtića do kraja osnovne škole
Edukacije se sastoje od obveznog osnovnog modula i 4 modula koje birate u skladu s potrebama i afinitetima:

STEM u rukama
Ova edukacija osmišljena je da vas podrži u inovativnom, kreativnom i učinkovitom korištenju onoga što vam je već dostupno.

Kroz edukaciju ćemo zajednički:
- upoznati mogućnosti opreme koju već imate i otkriti kako je koristiti u različitim kontekstima
- osvježiti eksperimentalne vještine kroz jednostavne i primjenjive primjere
- osmisliti vlastite aktivnosti koje se mogu povezati s kurikulumom i svakodnevnim radom
- dobiti materijale i prijedloge za primjenu
Kroz praktične savjete i konkretne primjere otkrit ćete kako i uz minimalne resurse možete potaknuti maksimalnu znatiželju i istraživački duh kod djece.
Podrška školama
Rad s darovitim učenicima uvijek je bio izazov u odgojno-obrazovnom sustavu. Novi Pravilnik o odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika potiče vrtiće i škole na sustavniji pristup fenomenu darovitosti. STEM područja pritom nude izvrsne mogućnosti za razvoj vještina poput kreativnosti, kritičkog mišljenja i rješavanja problema. Naše usluge pomažu školama u osmišljavanju, planiranju i provedbi aktivnosti koje odgovaraju potrebama darovitih učenika i nastavnika.
- Savjetovanje u izradi školskog programa za darovite učenike (individualizirani kurikul – IK)
- Savjetovanje za prijavu projekata na nacionalne i EU natječaje
- Provedba STEM radionica
- Edukacije za prepoznavanje i identifikaciju darovitih učenika
- Višestupanjski modeli identifikacije
- Mentorsko vođenje darovitih učenika
- Provedba procesa procjene sposobnosti i motivacije

Kako se Prijaviti?
Dodatne informacije i termini putem emaila.
Što kažu kolege OOD koji su sudjelovali na našim edukacijama?
„Zahvaljujući voditeljima, od nejasne ideje došla sam do razrađenog projekta!“
„Dobila sam konkretne savjete, materijale i gotove ideje za rad u razredu.“
„Odlično strukturirano i primjenjivo!“
„Sve je bilo jasno, s puno primjera iz prakse.“
„Nisam ni osjetila kako je vrijeme prošlo“„Praktični dio i eksperimenti bili su fantastični – odmah primjenjivo u vrtiću!“
I brojevi potkrepljuju pozitivne dojmove…
100% sudionika ocijenilo je edukaciju s najvišom ocjenom kada je riječ o zanimljivosti!
Preko 95% polaznika dalo je najvišu ocjenu za korisnost i jasnoću prezentacije.
Organizacija i atmosfera ocijenjeni su također s najvišom prosječnom ocjenom (5,0).
Svi sudionici (100%) izjavili su da bi edukaciju preporučili kolegama!
IZVOR: Evaluacijski upitnici sa stemKA konferencije 2025. (n = 30) gdje su provedene edukacije za učitelje i odgojitelje, pod nazivom: “Kako osmisliti istraživačku STEM radionicu? Od ideje do eksperimenta”
DOZNAJTE VIŠE INFORMACIJA
Zainteresirani ste za više informacija ili se želite prijaviti za prvi slobodan termin edukacija? Javite nam se!
O NAMA

PETAR ČUČEK
Biolog s više od deset godina iskustva u području znanstvene edukacije i rada s darovitom djecom. Mentorirao više od 600 učenika, od kojih su mnogi sudjelovali na smotrama i objavili radove na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Autor je preko 50 edukativnih materijala i preko 10 stručnih i znanstvenih radova, od kojih izdvaja suradnju na jednom od najvećih istraživanja darovitih u Hrvatskoj. Kao kreator i voditelj brojnih nacionalnih i EU projekata popularizacije znanosti, Petar razvija inovativne programe koji potiču znatiželju, kritičko mišljenje i istraživački duh kod djece i mladih.

VALENTINA MLADINOV
Psihologinja s više od 20 godina iskustva u radu s djecom i mladima te razvoju podrške za darovite. Kao psihologinja usmjerena je na povezivanje psiholoških spoznaja i odgojno-obrazovne prakse, s naglaskom na individualizirani pristup i razvoj potencijala djece. Autorica velikog longitudinalnog praćenja darovitih u Hrvatskoj te je svoje spoznaje predstavila na brojnim znanstvenim i stručnim skupovima u zemlji i inozemstvu. Surađivala je s brojnim ustanovama i timovima na izgradnji sustavne podrške darovitima. U svom radu spaja stručnost, praksu i osobni entuzijazam.

DANIJELA ŠMAJGL
Geologinja s međunarodnim iskustvom u istraživanju i razvoju analitičkih instrumenata. Tijekom rada u inozemstvu usavršavala se u znanstvenim i tehnološkim sustavima, a danas se bavi testiranjem softverskih rješenja za analitičke sustave. Osnivačica je i direktorica tvrtke App&Tech Consulting d.o.o., gdje kombinira znanstvenu ekspertizu sa strašću prema edukaciji. Autorica je i voditeljica brojnih projekata iz geologije i geokemije za djecu i mlade. Vjeruje da se znanstvena znatiželja najbolje potiče kroz stvarno iskustvo i praktični rad – i upravo tu strast najradije prenosi djeci i učiteljima.